Op vrijdag van 2 november 2018 mochten we meedoen met de pro bono dag. 70 Communicatie en marketing deskundigen hielpen stichtingen met hun communicatievragen. Ook wij hadden  een vraag. We waren op zoek hoe  we onze producten uit de sociale onderneming van een merknaam konden voorzien en hoe we er een markt voor kunnen vinden. Er is door 10 mensen met een groep van ons keihard gewerkt. Er waren veel creatieve goede  ideeën, er is keihard gewerkt. aan het eind van de dag was er een logo ontwikkeld voor de nieuwe merk naam Wij van Waarden. Onder het merknaam vallen diverse stadsateliers die we in het talentencentrum hebben. We zijn superblij met het resultaat. Binnenkort hoort u hier meer van. Trots zijn we ook  dat we het compliment van de dag hebben gekregen van de jury. Op 14 november komen de communicatie en marketing deskundigen ons nog een middag helpen. Top dat ze dit  voor ons doen

Op één lijn

“Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste instanties je voorgekauwde oplossingen voorleggen. Oplossingen die in het bereik zijn van de organisatie waar ze voor werken. Ze geven je daardoor het gevoel dat jij hen harder nodig hebt dan zij jou, dat ze een level hoger staan dan jij. Dat verschil voel je als klant en daar knap je op af. Het is ook wel begrijpelijk, deze mensen zijn naar school geweest, hebben gestudeerd en... Lees meer ...