Op vrijdag van 2 november 2018 mochten we meedoen met de pro bono dag. 70 Communicatie en marketing deskundigen hielpen stichtingen met hun communicatievragen. Ook wij hadden  een vraag. We waren op zoek hoe  we onze producten uit de sociale onderneming van een merknaam konden voorzien en hoe we er een markt voor kunnen vinden. Er is door 10 mensen met een groep van ons keihard gewerkt. Er waren veel creatieve goede  ideeën, er is keihard gewerkt. aan het eind van de dag was er een logo ontwikkeld voor de nieuwe merk naam Wij van Waarden. Onder het merknaam vallen diverse stadsateliers die we in het talentencentrum hebben. We zijn superblij met het resultaat. Binnenkort hoort u hier meer van. Trots zijn we ook  dat we het compliment van de dag hebben gekregen van de jury. Op 14 november komen de communicatie en marketing deskundigen ons nog een middag helpen. Top dat ze dit  voor ons doen

‘Eenzame avonduren’

“Het is voor de meeste van onze mensen moeilijk om rust te vinden wanneer ze na hun dakloze periode op een kamer komen te zitten. Ik kwam bijvoorbeeld op een dag bij de N.O. Barrierweg voor mijn wekelijkse bezoek en ik tref G aan. Ik zeg: “G, wat doe jij nu weer hier?” Ik had hem met een andere straatambassadeur een aantal weken daarvoor helpen verhuizen naar een kamertje waar hij vanuit de nachtopvang vol... Lees meer ...